Sådan får du medierne til at elske dine pressemeddelelser

998,75 kr.

I det digitale kursus “Sådan får du medierne til at elske dine pressemeddelelser” lærer du, hvordan journalister tænker og arbejder. Dermed får du gode forudsætninger for at det netop er dine pressemeddelelser, der bliver lagt mærke til på mediernes redaktioner.

Varenummer (SKU): 7177 Kategori:

Kursus i pressemeddelelser

I det digitale kursus “Sådan får du medierne til at elske dine pressemeddelelser” lærer du, hvordan journalister tænker og arbejder. Dermed får du gode forudsætninger for at det netop er dine pressemeddelelser, der bliver lagt mærke til på mediernes redaktioner. Du lærer hvordan:

    • Journalister udvælger nyheder
    • Hvordan en pressemeddelelse skal skrives
    • Hvilke ord, der giver ekstra nysgerrighed
    • Hvordan du vælger de rigtige kilder
    • Hvordan du udvælger hvilke medier, du sender pressemeddelelser til
    • Om du skal sende til en eller flere journalister ad gangen
    • Hvornår du skal sende dine pressemeddelelser
    • Hvad en pressemeddelelse skal bestå af
    • Fordele og ulemper ved at bruge platforme til at udsende pressemeddelelser
    • Hvordan du overvåger effekten af dine pressemeddelelser

Kurset er tilrettelagt af den erfarne journalist Kasper Skov Jensen, og det kan downloades umiddelbart efter købet. Du får det både som .PDF og lydfiler.

Derudover får du nogle eksklusive fordele:

  • Op til 50% rabat på advertorials hos nogle af landets største medier
  • Gode tips til, hvordan du sparer helt op til 100% på SaaS-produkter
  • Adgang til lukket Facebook-gruppe, hvor du kan få råd og inspiration fra andre kursister og journalister
  • 25% rabat på repræsentativ undersøgelse udført af anderkendt analyseinstitut
  • 50% på ubegrænset download af millionvis af billeder, lydklip og videoer – perfekt til din markedsføring